قصص سكس لواط

بعد مخصانى بقيت بنت بضافير سكس لواط ومثليه

48views

كنت مسافر مع مراتي منطقه جبلية بمناسبة شهر العسل
وكان معانا بدو بيساعدونا في الشيل وبيقودوا الجمال وبينصبوا الخيم. ومراتي كانت لابسة ضيق جدا فا واحد من البدو وهو ماشي بتاعه وقف وكان زبره كبير جدا فا بان من الجلابية انه واقف علي مراتي روحت شتمته واتخانقت معاه وباقي البدو حاشوا بنا ومشي في اخر القافلة لحد ما وصلنا لمكان نصب الخيام
اول ما وصلنا لقينا شيخ جثمه ضخم جدا وطويل جدا وعريض مع العلم اني 158 سنتي متر ومراتي أطول مني, واقف بيستقبلنا
بعدها حد مال عليه وحكاله حاجه خلت ملامحه اتغيرت ولقيته جاي ناحيتنا وهو متعصب جدا !
اول لما وصل ضربني بالقلم قدام مراتي وقالي: انت بتهين ابني يا خول ؟! شرف البدوي تسيل فيه دماء
اتاريه أبو الشاب اللي اتخانقت معاه
فجأه جيه اتنين عبيد (وأستغربت ان النظام ده لسه شغال حتي ولو في البدو) سمر وضخام جداا شالوني زي اللعبة ودخلوا بيا خيمة, ومراتي واقفة سامعها بتصوت برة وبتتحايل عليهم ينزلوني
قلعوني كل هدومي, وربطوني في الأرض, ودخل عليا 4 ستات ضخام الجسم بدأوا يشيلولي كل شعري بالحلاوة ويحطولي مكياج, ولبسوني قميص نوم أحمر قصير واصل لحد طيزي وخلخال ! وحتي مناخيري خرموها وحطوا فيها حلق ! وعملولي في جسمي حنه
وانا عمال ازعق بس مش عارف اتحرك
وبعدين دخل عليا العبيد ربطوا بضاني بدوبارة جامد لحد ما ازرقوت وانا عمال اصوت من الوجع وربطوني بطوق وخرجوا بيا من الخيمة بيجروني زي الكلب وانا لابس لبس ملبستهوليش مراتي !
خرجت علي ايديا ورجليا لقيت مراتي واقفه بتصوت بس اول لما شافتني سكتت زي ما تكون اتصدمت ولقيت الشيخ عمران ماسكها من وسطها بايديه الضخمه بيقولها ده خلاص بقي شرموطتي و واحدة من حريمي لو عايزة انا ممكن اتجوزك بداله واخليه جارية عندك
مراتي كل ده مخضوضه وساكته تماما لحد ما الشيخ عمران امر العبيد ينيكوني قدامها
مسكوني العبيد وقلعوني الكيلوت الاحمر وانا علي الأرض زي الكلب وطيزي باينة من تحت قميص النوم القصير وبدأوا ينيكوا فيا
وانا اصوت تحتيهم واقولهم براحه ااااااااه مش قااااااااااااااادر وطيزي نزلت دم لإن كل زبر فيهم مش اقل من 20 سنتي
ومراتي واقفة بتتفرج وحاسس انها مع الوقت بدأت الصدمة تروح منها وبقت في وشها نظره غريبة جدا
بعد ما الاتنين خلصوا ونزلوا لبنهم جوا طيزي, جيه الشيخ عمران وخلي واحد من العبيد يرفع قميص النوم عشان زبري وبضاني المربوطة تبان وقالها : ده بضانه كلها شوية وقت وهتقع وهيبقي مخصي قبل اليوم ده ما يخلص, وهيبقي زيه زيك
صعبت علي مراتي عرضت عليه تنام معاه وتخليه ينيكها ويسيبوني وهتمعله كل اللي هو عايزه
خدها الشيخ عمران علي الخيمة بس اشترط عليها تجرني وراها زي الكلب لحد الخيمة واقعد اتفرج وانا لابس زي المرة وجسمي مفيهوش شعراية
دخلت وراهم الخيم وشوفته وهو بيقلعها وبيحط صباعه الضخم علي كسها بيدعكهولها ! ولقيت مراتي بتسخن معاه اكتر حتي ما كانت سخنه معايا
وقلعها كل هدومها وخدها علي السرير وقعد ينيك فيها ويرزع في كسها ويدق في جسمها الصغير جدا مقارنة بجسمة الفحل طول الليل وانا قاعد علي الأرض بتفرج ومراتي مبتبطلش صويت وتقولي نيكني يا عوووووومراااااان ااااااااااه ااااااااااااه ايه الزبر ده مش قادره
لحد ما جابهم جوا وانا بتحايل عليه يجيبهم بره عشان متحملش, بصلي وقالي ليه هو انت فاكر انك هترجع جوزها يا خول؟! قامت راقعة ضحكة ولا اكبر شرموطة راح باصصلها وقالها قولتي ايه؟
قالتله موافقه
قالها طب حلاوة موافقتك نزلي رجلك خلي جاريتك الشرموطة تبوسها قبل ما اطلعها ينيك فيها العبيد الزهقان اللي بره
نزلت رجلها ومرضتش ابوسها قامت ضرباني بالقلم قومت بايسها وانا مكسوف جدا من نفسي

اتخصيت وبضاني وقعت, ومبقتش بلبس غير لبس الجواري الشفاف, وبقوا بيدوني حبوب منع الحمل, عشان بزازي تكبر وصوتي ينعم, وبقيت جارية لمراتي بشوفها عريانة وبتستحمي قدامي وبتاعي مبيقفش وانا واقف مخصي قدامها
وكل يوم تتناك قدامي اكني مش موجود في الخيمة من المعلم عمران, ولما تكون زهقانة تطلع تتفرج عليا والعبيد بينيكوني

Leave a Response