قصص سكس عامه

اغتصاب بنات وربط على السرير ودى احلا قصص ممكن تعروفها منى

172views

قصص اغتصاب بنات وربط على السرير 

ودى احلا قصص ممكن تعروفها منى 

لما احكلكم عليها أن الموضوع فية احلا متعة

انك تقرأ عن بنات بتناك وتتفشخ كمان

من كل حتة فى جسمها من العزاب 

وتصوت من الوجع كمان وهيا مربوطة في 

السرير وانا بحب اعمل كدا مع كل البنات 

إلى عرفتها بتتناك وهما كمان بيكونو 

متكيفين من إلى بيحصل ومن العزاب إلى 

بيشفوة ودى بيكون بقا متعة غير النيك اصلا 

وفى بنات كتير بتحب انها تتعزب وهيا بتتناك 

أصل انا عرفت دة من وحدة كونت بنكها وبكيفها 

وكانت بتحكيلى انها كانت بتتفرج على 

موقع سكساوية وهيا كانت بتحب الموقع دة

جامد وفية بنات كتير من أصحابها بتتفرج علية 

علشان بيكون فية قصص اغتصاب بنات وربط على السرير إلى مفيش احلا من كدا نيك 

ودى كانت هند من الإسكندرية وانا اتعرفت 

عليها من النت وكنت عاوزة حد ينكها 

ويربطها فى السرير علشان هيا بتتكيف  من كدا

ولما أتكلم معاها وقلت لها انى بحب النوع 

دة من النيك وعاوز اعمل معاها احلا نيك 

وربط فى السرير وهيا كانت تعبانة وعاوزة 

تتناك اوى وانا كان البيت عندى فاضى 

وكان بقالى فترة كبيرة مكنتش ودى كان 

شكلها هتبقا نيكة وحلا نيكة كمان 

واتفقنا على انة هتيجى وهتجيي 

وحدة صحبتها تعرفها بتحب تتناك بنفس الطريقة 

وانا اتفقت مع حسام صحبى إلى كان نفسة 

يجرب النيك إلى كلة عزاب وصل احنا كمان 

كنا بنتفرج على قصص اغتصاب بنات وربط على السرير ولما كلمتة وقلت له على احلا نيكة

كان جاهز وكان جايب معة احلا حشيش 

علشان هند طلبت أنها عاوزة تشرب قبل متناك 

هيا وصحبتها إلى لما شفتها اتلوحت من 

الحلاوة وكان باين انها هتبقى نيكة ملهاش زى

وفعلا لما قعدنا وشربنا والبنات عملت دماغ

وكانو بيضحكو من الشرب وقامت هند ولقتها 

بطلع من النشطة بتاعت صحبتها حبل 

وبتخلع هدومها وكانت بتخلع صحبتها هدومها

وانا قمت على هند وشلتها وحسام 

طلع بزبة الكبير وشال صحبة هند ودخلنا 

على الوضة الكبيرة وبدأنا نربط البنات فى السرير

بكل عنف من أيديهم علشان نبدأ رحلة العزاب 

إلى مفيش فية رحمة خالص 

  وكان كل واحد بيدعك في بزاز التانية بكل غل 

وهما كانو مش فهمين احنا بدأنا ندعك فى 

بزازهم جامد جدا وكل وحدة بتقول احلا اة 

من بوقها وهيا مربوطة في السرير 

وكل حاجة كنا بعملها مع بعض فى نفس الوقت 

وانا دخلت زبى فى بوقة كلة وفضلت طلع ودخل جامد ونزلت لبن كتير فى بوقها ونا لسة بطلع 

ودخل جامد ودة كان الاول

فى بوقها وهيا مش عاوزة تسيب زبى 

 إلى كلة لبن وكان حسام بينيك بكل افترة

فى صحبة هند وكانت طويلة وهند كانت قصيرة 

ولك أن تتخيل احلا نيكة وكلة بيصوت واحلا اة 

تسمعها من البنات وهي مربوطة في السرير 

وانا و حسام بنيك فى البنات بكل افترة وقصوة 

وزبى كان فاشخ كس هند ونا رابط رجلها فى

السرير وبدعك فى بزازها وبشد حملتها 

إلى احمرت من كتر الشد فيها وانا 

بلحس بزازها وبعض فيها 

بكل افترة واحلا اة من صحبة هند وحسام 

بيضرها على طيزها وهوا مدخل زبة كلة 

فى خرم طيزها إلى احمرت من الضرب 

وانا لما شفت حسام بيفشخ صحبة هند 

وانا ادخل زبى بالعرض وفاشخ هند فى طيزها 

الجامة وبسمع احلا اة من الوجع منها وهيا 

بتتناك منى وانا مش رحمها

 وكان احلا صوت اة منها وانا بطلع زبى من طيزها وبدخلة 

براحة وبيقولى انتى تعبتنى اوى 

وبجبهم للمرة الثانية فى طيزها الجامة 

وبقول اة من حلاوة طيزها وزبى بيخرج وكلة لبن

وحسام شايفنى بخرج زبى من طيزها وبيدخلة

فى كس هند إلى كسها دة لية ملمس ناعم 

على الزب وكنت مستمتع بزبى وهو 

بيفشخ كسها الناعم من طولة وكان حسام 

بيدخل زبة فى كسها ويخرجة علشان يدخلة

فى خرم طيزها الواسع وكان وهوا بينكها

كان بيبوسها بكل افترة وانا كمان كونت 

فشخها بزبى وببوس فيها أصل طعم بوقها 

كان حلو وهوا بتصوت من الوجع 

ودى كانت وحدة من ضمن قصص اغتصاب بنات وربط على السرير إلى حصلت معاية وباقى القصص والروايات تسمعوها منى وانا 

بنيك البنات وعزبهم بزبى وانا ربطهم في السرير 

وبيصوتو من الوجع وانا مكنتش برحم اى 

شرموطة عاوزة تتناك وتتعزب ويحصل معاها 

احلا نيك وربط فى السرير وانا بكون 

مستمتع بكل اة بتطلع منهم بوجع  ودلع نيك 

والباقى لية تكملة احكيها ليكم.

Leave a Response