الرئيسية - قصص سكس محارم - احكيكم قصه كيف استمتعت انى اكون ديوث مراتى

احكيكم قصه كيف استمتعت انى اكون ديوث مراتى

حابب اشارك القصه للمنتدى على لسان صاحبها
…………………………….. ……………………………..
فالبدايه انا اسمي مروان عندي 19سنه بس الحكايه دي وانا 14سنه
من وانا صغير وانا جسمي مدور وابيض ومليان شويه زي البنات كده
دايما اتلقى تحرشات من المدرسين والمدرسات برضو وزمايلي حتى بواب العماره مكنش عاتقني لحد ما حبيت الموضوع
الموضوع قلب معايا شهوه وبقيت بحب العب في نفسي بس كنت بخاف ادخل حاجه في طيزي عشان مش اتوجع بس اتجرات ودخلت صابعي وحبيت المواضيع وبقيت ادخي صابع واتنين واحيانا خياره صغيره
وفي يوم
غيبت من المدرسه عشان كنت تعبان
كانت حرارتي مرتفعه وجت ماما تقيسها
وانا كنت خايف اوريلها خرمي عشان مش تحس اني مفتوح لان ماما كانت طيبه بس ساعة الجد كانت بتفشخني ضرب
ودخلت ماما معاها جهاز الحراره وطبعا مقدرتش اعمل حاجه ونيمتني وفتحت طيزي
اول ما فتحتها حسيت انها عرفت لانها وقفت شويه …ونزلت ضرب عليا فضهري وقفايا بالكلام والبوكس وكل حاجه وانا
كنت بصوت ومرعوب طبعا
ماما:مين الي عمل كده يا خول انت
انا:عمل ايه يا ماما انا مش فاهم حاجه
ماما:نزلت ضرب عليا وبتقول مين الي ناكك يا عرص
اانا :؟؟؟محدش انا بس كنت بلعب فنفسي
حسيت ماما هديت لانها اتطمنت اني مش اتفضحت او محدش عرف عني حاجه بس رجعت ضربتني بالقلم وقالت
عارف لو حد عرف او حد حاول يشوف خرمك وانت وريته هعمل فيك ايه
انا :حاضر حاضر وكنت مرعوب
ماما قاستلي الحراره وسابت الجهاز وجوايا شويه وبدات تلعب فطيزي وتقولي بصراحه طيزك حلوه يا ميرو
دي احلى من طسز اختك وقعدت تضحك وساعتها انا شكيت انها بتمارس مع اختي بس مش اتجرات اني افتح بقي
ولقيتها بتقولي شكلك هترجعني لايام الشقاوه
انا :ومعرفش جبت الحراه منين اصلا
:ايه هنام معاكي
ماما :ههههههههه اه هتنام بس بطريقتي
ساعتها فهمت قصدها وعرفت انها هتفتحني
وقالت خش خد دش كده يا خول واطلعلي
الاول مش وصفتلكو ماما
اسمها سميره عندها 40 سنه
بيضه جدا زيي كده ورفيعهبس مش قوي تقدرو تقولو كيرفي ومهتميه بجسمها وهي اصلا خبيره تغذيه بس مش بتشتغل
المهم دخلت استحميت وطلعت لقيتها جايبه قميص نوم وبتقلي البس
انا :البس ده بس ده بناتي
ماما : وانت فاكر انك ضقر البس يا كسمك اخلص
ومقدرتش اتكلم ولبست
وابتدت ماما تلعب فيا وتقلعني وتبوسني وقامت منيماني ع ضهري ودهنت جسمي كريم
وفجاه جابت حزام وفيه خشبه زي الزب
زب صناعي هي الي عملاه يعني
وبتدات تحك راس الزب ده وانا اقلها براحه يايا ماما عشان خاطري دي اول مره
وهي تقول من عنيا وفجاه قلبتني ع ضهري وبدات ترفع وتحك الزب تاني وباستني وقامت مدخلاه فيا براحه
حسيت روحي بتتسحب
وابتديت اعيط وطيزي جابت دم
لان الزب كان كبير وماما مسحت دموعي وكانت بتبصلي بشماته وبدات تنيك فيا
ممكن نص ساعه نيك بس مش سابتني غير لما هي الي تعبت
وبعدها بدات تمصلي هيا لحد منا جبتهم
وخلتني الحسلها لحد ما جابتهم عليا وخلتني اشرب العسل بتاعها كلو
فجاه الباب اتفتح
لو القصه عجبتكو هنزل الجزء التاني وتعرفو مين الي فتح الباب وايه الي حصل بعدها
انا عارف ان القصه تندرج تحت الشذوذ بس هيا فيها محارم والاجزاء الجايه كلها نيك محارم ودياثه
ودي صوره تبين جسم قريب من جسم مااما بس صدقوني مامي احلى بكتيير
بس دي اصغر منها فالسن
http://gsurl.in/4dyp
وكل قصه هنزل صوره لوضعيه فالقصه او صوره لجسم قريب من جسم حد من عيتلي الشراميط والمعرصين
وممكن انزل الصوره نفسها بس عشان مش ينفع انزل صور هنزل لينكات بقا معلش

Next Post

تعليق واحد

  1. عجبتني القصه

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*